Больше информации по резюме будет доступно после регистрации
ЗарегистрироватьсяWas online more than a week ago
Candidate
Female, 43 years, born on 25 June 1981
Not looking for a job
Atyrau, willing to relocate, prepared for occasional business trips
HR, HR manager, кадровое делопроизводство, управлением персоналом
Specializations:
- Human resources director (HRD)
- Human resources manager
- Maintenance department manager/head
- HR specialist
Employment: full time, part time, project work
Work schedule: full day
Work experience 19 years 9 months
August 2018 — currently
6 years 8 months
NCOC NV
Oil and Gas... Show more
HR Advisor Советник по персоналу
Expatriate Seconded staff:
• To serve as one HR point to CoV HR Partners and expatriates in providing all necessary HR support from recruiting administration to secondee resourcing and expatriate administration during assignment;
• Advise Managers through “end – to - end” Shareholders (Shell, Exxon, KMGK, Eni,Total) Secondee’s resourcing process to ensure NCOC NV resourcing is conducted in accordance with legislative frameworks and Company policies and procedures;
• Work closely with Work Permit team for work permit documents preparation for new comers, position title changes, new WP applications (expiry reason), ensuring the documents are timely provided by Parent Companies and meet the Kazakhstan requirements;
• Ensure the Seconded staff assignment conditions change (position titles, location, work shift etc.)
implementation in a timely and efficient manner;
• Coordination of provision of Human Resources Induction to all new Contractors and Secondees personnel joining the project in NCOC, ensuring that all administration support have been followed;
• Ensuring that Contractor staff contractual benefits are followed in compliance with company policy and by agreement with agencies;
• Ensuring administration procedures processes and policies are up-to-date;
• Form employment, transfer and termination of employees in accordance with labour legislation, policies and orders of the organization’s management, and also other HR documentation;
Local staff:
• To serve as one HR point to Manpower Agencies in providing all necessary HR support from recruiting administration to mobilization and administration during contract;
• Advise Managers through “end – to - end” local contractor’s process to ensure NCOC NV resourcing is conducted in accordance with legislative frameworks and Company policies and procedures;
• Ensuring that Contractor staff contractual benefits are followed in compliance with company policy and by agreement with agencies;
• Ensuring administration procedures processes and policies are up-to-date;
• Form employment, transfer and termination of employees in accordance with labour legislation, policies and orders of the organization’s management, and also other HR documentation.
April 2018 — August 2018
5 months
Fircroft Engineering Services Limited
Atyrau, www.fircroft.com
Business Services... Show more
HR Coordinator / Руководитель службы по персоналу
• To supervise Internal staff (being responsible for their correct deployment, discipline and development);
• All HR related matters relevant to the team such as resourcing, target setting, and performance review and staff development;
• Formulating, developing, gaining approval, implementing and maintaining appropriate personnel and administration processes within Company in accordance with operational requirements of the organization;
• Development, updates, gain approval and delivery HR policies and procedures to support achieving organization’s business goals.
• Control, preparation and execution HR documentation of employment, collective agreements, agreements on staffing, staff list, job descriptions, company structure, procedure for staff motivation, improve labour;
• Assign functions, roles and responsibilities to the team staff.
• To ensure overall payroll of the local staff is calculated accurately and personnel is paid on time.
• To monitor changes in Kazakhstan Labour legislation and developing relevant actions due to these changes.
• Руководство отделом, контроль и консультация по вопросам применения трудового законодательства;
• Разработка/актуализация и внедрение внутренних политик и процедур;
• Разработка штатного расписания и схемы должностных окладов с процедурой применения;
• Экспертиза всех действующих кадровых и иных документов, касающихся персонала;
• Контроль за ведением кадрового документооборота, процесса подбора и найма персонала;
• Осуществление контроля за соблюдением трудовой дисциплины;
• Взаимодействие с государственными органами, предоставление интересов Компании во всех государственных учреждениях и организациях.
• Ответственность за предоставление всех форм отчетов, деловая переписка.
December 2010 — April 2018
7 years 5 months
ТОО "Kazakhstan Petrochemical Industries Inc." (KPI Inc.) LLP
Atyrau, www.kpi.kz
Oil and Gas... Show more
Chief HR Specialist /Главный специалист Департамента по управлению персоналом
• Control, preparation and execution HR documentation: organizational structure development together with HR team (manning table, organizational structures regulations, job descriptions, projects of labor agreements, training and staff development, work permits, systems for material and moral incentives of workers, social security program development and etc.);
• Selection of personnel under the recruitment schedule, conducting interviews, studying business and professional skills of the potential employees, professional personnel staffing;
• Retraining and personnel development forecast planning , organization and development training, staff development schedule;
• Merit rating system development, organization and conduction of personnel accreditation as well carrying out competition to fill the vacancy;
• HR policy internal documents development;
• Reporting on personnel and employee turnover. Monitoring on compliance with labor discipline and internal code of conduct inside Partnership Subdivisions.
•Разработка нормативно-правовых документов касающихся деятельности по управлению персоналом: программ обучения и развития персонала, программ социального обеспечения работников, кадровый резерв, внутренний распорядок,конкурсный отбор и др.
Актуализация организационной структуры в соответствии с этапом развития Компании, составление штатного расписания, положений о структурных подразделениях, должностных инструкций, проектов трудовых договоров, всех видов приказов
• Участие в составлении годового бюджета.
• Процедуры по получению рабочего разрешения для ИРС;
• Организация эффективного поиска персонала, изучение деловых и профессиональных качеств при отборе.
•Планирование в потребности переподготовки и повышении квалификации персонала; организация и разработка планов на обучение, стажировку.
• Подготовка необходимых материалов для квалификационных и конкурсных комиссии и представления работников к награждениям.
• Ведение и контроль отчетности по кадровому составу, текучести, кадровое администрирование.
• Осуществление контроля за соблюдением трудовой дисциплины в подразделениях Товарищества и соблюдением работниками правил внутреннего трудового распорядка.
Являюсь Секретарем Дисциплинарной комиссии Товарищества.
June 2005 — October 2010
5 years 5 months
KIS/Orion LLP
Atyrau
Business Services... Show more
Deputy HR Manager/Заместитель начальника отдела кадров
• Conduct of Manpower Company’s policy, HR procedure with the staff more than 1000 people, inclusive locals and expats.
• Planning and implementing development programs for HR staff to ensure an effective and multi-skilled work force in accordance with ROK labour legislation. To promote and implement HR policy and procedures. Manage and maintain HR record system for all KIS/Orion staff and contractors.
• Control, preparation and execution HR documentation of employment, collective agreements, agreements on staffing, staff list, job descriptions, company structure, procedure for staff motivation, improve labour.
• Provide comprehensive HR support and advisory services to the Tengiz and Atyrau operations, in full compliance with the RoK Labour Code and the Company’s own set of HR Policies and Procedures Customers - TCO, NCOC, KPO and other.
• Control, timeliness providing departments with reference, accounts, justification and other materials for preparing answers for challenge.
• Tendering Company’s interests in all State organization and authorities, committing all needful activity in Companies interest.
• Take part in detection of accident in work area, in Company and prepare Acts/Certificate of accidents to Labor Department.
• Ведение и контроль полного кадрового делопроизводства компании со штатной численностью более 1000 человек, включая национальный и иностранный персонал.
• Составление и оформление трудовых, коллективных договоров, соглашений о персонале, штатного расписания, должностных инструкций, структуры компании, процедур по мотивации персонала, повышения эффективности труда.
• Участие в принятии решений по вопросам найма, перевода, продвижения по службе, наложение дисциплинарных взысканий.
• Ведение поддержки связей с клиентами компании (СП «Тенгизшевройл», «Аджип ККО», «Карачаганк Петролиум» и др.), следование политики и процедур, обусловленных контрактами по найму персонала, аутсорсингу, контроль и предоставление отчетов.
• Ответственность за координирование работ при проверке государственных надзорных органов: прокуратуры, департаментов по труду, соц защите, финансовой полиции, ЧС и др, контроль за своевременностью представления отделами Компании справок, расчетов, объяснений и других материалов.
• Организация работы по совершенствованию трудовых отношений между работодателем и работниками
• Предоставление интересов Компании во всех государственных учреждениях и организациях, совершать все необходимые действия в интересах Компании.
• Организация и поддержка связей с местными государственными и исполнительными, надзорными органами, ответственность за составление всех форм отчетов, деловая переписка.
• Осуществление контроля над состоянием трудовой дисциплины в подразделениях Компании и соблюдением работниками правил внутреннего и трудового распорядка.
• Работа с системой 1С Бухгалтерия по вопросам введения персональных данных работников, а также других изменений по трудовой деятельности.
Skills
Skill proficiency levels
Driving experience
Driver's license category B
About me
Стрессоустойчивость, пунктуальность, ответственность
Higher education
2002
Казахстанский Институт экономики и права
Юридический, Юриспруденция
Languages
Professional development, courses
2017
HR Business partner
"Санкт-Петербург Тренинг" ООО, КЛЮЧЕВЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ HRBP. СТРАТЕГИЧЕСКИЙ HR И СОВРЕМЕННЫЙ БИЗНЕС. ФИНАНСЫ И HR BP
2017
Новый Трудовой Кодекс РК
ТОО "Нурикон", Новый ТК РК, вахтовый метод работы, привлечение ИРС, нормирование и оплата труда.
2013
«HR тренды третьего тысячелетия»
Казахстанская конференция по управлению человеческими ресурсами
2013
Трудовое законодательство 2012-2013
Aristos consulting, "анализы изменений, практика применения, пути решения проблем»
2010
Семинар "Риски Работодателя при регулировании трудовых отношений в РК"
Лектор Гилева Н.В.
2009
Курсы по подбору персонала
Orion group
2007
разъяснения и комментарии по введению Кодекса о Труде
Лектор Гилева Н.В., по разъяснению и комментариям по введению Кодекса о Труде
2006
«Мотивация персонала. Социальные аспекты ведения бизнеса»
Казахстанская конференция по управлению человеческими ресурсами, «Мотивация персонала. Социальные аспекты ведения бизнеса»
Citizenship, travel time to work
Citizenship: Kazakhstan
Permission to work: Kazakhstan
Desired travel time to work: Doesn't matter